zaterdag 11 augustus 2007

verhuizen?



Ik vraag niet snel te duimen.. maar we staan op nummer 1.. We hebben besloten om ook te gaan voor woningen buiten onze dorpskern. Dit is vlakbij. Ook nog ons dorp maar 3 km verderop. Het is een klein stukje dorp, zonder winkels, en alleen woonerf en Quinten's zijn beste vriend zal dan naast ons wonen (gelukkig kunnen we ook goed met de rest door 1 deur ) Vanuit de straat lopen ze zo de polder in en kunnen ze heerlijk spelen en ongein uithalen. Er is een speeltuintje en verder weinig, er zijn veel kinderen..Moeten alleen op de fiets naar school en boodschappen doen door weer en wind. Klinkt voor ons heerlijk..(is ook dichter bij Leiden) er is alleen 1 nadeel.. zoals het nu lijkt, lukt gastouder dan niet.. want ik moet Quinten brengen.. Maar een paar sopadresjes kunnen dan weer prima, hoewel we niet weten of mensen in Groenenstein misschien een oppashuis zoeken. Misschien lukt het weer wel. We hebben besloten dat we dit heel graag willen proberen, de komende jaren. Weg hier en dan zien we wel over een aantal jaar of we nog willen verhuizen terug het grote dorp in.. per 12 oktober is het opgezegd..

En nu mijn wist je dat... wist je dat ik hoop dat jullie willen duimen dat als we terug komen van spanje vlgnde week maandag dat we dan nog steeds op 1 staan en dat we gewoon het huis hebben??Het lijkt ons een heerlijk huis om de komende jaren door te brengen...

1 opmerking:

Anoniem zei

Het klinkt inderdaad als een heerlijk huis met een geweldige ligging! Ik duim voor jullie; geniet van je vakantie!

greetz,
Sabine (Nigerialijst)