donderdag 9 augustus 2007

Adoptie update

Hoewel ik erg probeer dat dit blogje niet overspoeld wordt met adoptie nieuws, is het wel een heel belangrijk deel van ons leven.
We zijn sinds 2005 bezig met adoptie. We willen graag een kindje adopteren uit Afrika. We kennen onze grenzen al wat beter en hebben inmiddels ook de verplichte VIA voorlichting doorlopen. We zijn ons (weer) aan het orienteren op landen en hebben inmiddels ook de doktersafspraak voor de raadsgesprekken afgerond en opgestuurd.

Voor de raad van Rotterdam (waar wij onder vallen) geldt helaas een lange wachtlijst voor de gesprekken die we moeten voeren. We rekenden ook op gesprekken ergens in oktober. Met een beetje geluk zou dat september kunnen zijn.

Je snapt dat ik 1 uur geleden van mijn stoel viel en het zweet me uitbrak toen ik de telefoon opnam en aan de andere kant een medewerkster van de raad van Rotterdam zat. Onze medewerkster... we wisten niet eens dat we er al een hadden.
Met de vraag of we volgende week tijd hadden.. tijd? waarvoor? (echt serieus dat was mijn vraag, wat moet ze wel niet gedacht hebben)
Voor het eerste raadsgesprek!
Hmm nee we zijn op familie bezoek in Spanje dan, dus we kunnen niet. (het kwartje viel echt nog niet)
Oh en 27 augustus?
Ja hoor dan kunnen we! (en toen pas had ik door wat ik aan het afspreken was!)
Het is Quinten's verjaardag die dag.
Dus 27 augustus 10 uur mag Quinten bij opa en oma blijven. Die passen dan op met taart en slingers.
En papa en mama gaan naar Rotterdam! op naar de gesprekken voor ons droppie !!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Spannend! Hou ons op de hoogte he :)

Celeste zei

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Ik zit nog te springen van het nieuws.. die kan ik niet stil houden hoor.. hoe goed ik mijn best ook doe :) :)

Anoniem zei

Whahaha - da's bést een trage reactie.. maar hij zal aan de andere kant als 'relaxed' overgekomen zijn. Da's nog eens lekker op vakantie gaan!

greetz,
Sabine (Nigerialijst)

Celeste zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hoi Celeste,

Wat goed dat jullie eindelijk een afspraak hebben voor het raadsgesprek.

Groetjes Lilian