dinsdag 22 juli 2008

wachtwoord

Nu Quinten 9 word deze augustus vind ik het eigenlijk wel goed met het openlijk bekeken worden.
Na ruim 5 jaar bloggen op verschillende plekken is het nu tijd geworden om wat meer de privacy op te zoeken. Stoppen doe ik niet (niet schrikken) maar ik ga wel een wachtwoord plaatsen op het weblog.
Ik heb nog niet ontdekt of het hier ook kan een wachtwoord, maar zo niet dan zal dit log weer verhuizen (wat ik heel spijtig vind, want verder ben ik er erg tevreden over)
Ik ben al een beetje aan het rondkijken naar een andere log site. Met net zo veel fijne mogelijkheden als dit log.
Wie er een fijne weet, mag een reactie achterlaten in het daarvoor bestemde vakje.
Als ik een fijne log gevonden heb, zal ik de boel gaan overhevelen en zal dit log verdwijnen. Maar geef me even, ook ik heb vakantie :)

1 opmerking:

Wilfred, Tanja en Truus 1 en 2 zei

Hallo Celeste,
Zo af en toe kijk ik eens op je blog. Via via een andere adoptie site ben ik er ooit eens terechtgekomen. Ik zag dat je een wachtwoord in wilt gaan voeren. Ik heb mijn blog bij Blogspot en je kunt bij Instellingen - Rechten, mensen toevoegen die je blog kunnen zien. Dus alleen mensen die jij zelf uitnodigd hebben dan toegang. Misschien is dat een idee? Ik vind Blogspot nl verreweg het meest handige Blog. Vooral ook omdat ik mijn foto's in Google Picasa heb staan en dan staan ze werkelijk met 1 druk op de knop op het Blog. Misschien heb je hier iets aan. Succes in ieder geval. Groet, Tanja