maandag 18 februari 2008

weer een boel foto's


Zo hehe, het is weer tijd voor een foto-update. Het gaat allemaal goed hier met iedereen. We genieten vreselijk van de zon en het mooie weer. Zijn daardoor veel buiten en onderweg. Als we dan thuis zijn, zijn we aan het klussen op zolder, de tuin, de 1001 laatste dingen op de slaapkamers, de keuken en last but very much not least de 2de kinderkamer. Wat is het heerlijk om met daarmee bezig te zijn.

De eerste grote aanschaf daarvoor is ook al geweest en daarbij dus ook het eerste rondje Ikea.
Afgelopen Valentijnsdag hebben we daar voor de kamer van onze spruit een mooie kast gekocht (voor de kenners het is de 4 bij 4 Expeditkast in beuken) Hij zit inmiddels in elkaar en staat op zijn plek. Inderdaad we hebben 1 baan nog niet behangen. Maar ik durf het niet zo goed en mijn moeder was in Frankrijk, dus we moesten even geduld hebben.. Ze is inmiddels terug, dus mama... wij zorgen voor koffie hihi

Zondag 10 februari zijn we er samen met Martijn op uit geweest. Het plan was lekker naar het strand te gaan, en daarna was het nog een verassing. Gezellig. De astma-aanval die ik smorgens kreeg gooide bijna roet in het eten, maar de spray mee en gewoon een tandje langzamer en genieten maar. Het begon al meteen goed. Martijn heeft een grote luxe Rover en daar gingen we mee op weg. Nu vind Quinten ons lieve cliootje ook leuk, maar een echte Rover is natuurlijk helemaal je van het! Glimmend zat hij in de auto en de file op weg naar het strand kon hem niet lang genoeg duren. Maar eenmaal op het strand was het ook heerlijk hoor. Het zonnetje scheen, het was practisch windstil en de lucht was prachtig. De mannen hebben lekker kunnen praten, Quinten lekker gespeeld in het zand en ik kon me uitleven met mijn fototoestel.

Quinten wil steeds vaker, mijn fototoestel lenen, en eerlijk gezegd hij maakt erg mooie foto's. Het is leuk om het van uit zijn veelal lagere kijk op de wereld.

Ik kan zo genieten van structuren. De herhaling en toch iedere keer het verschil.

De 3 mannen bij elkaar

Structuren bedoel ik dus

zandengeltjes maken.

Blauwe lucht

En daarna gingen we iets heel spannends doen. Midgetgolfen. Glow-in-the-dark midgetgolven om precies te zijn.

's Avonds wilde Ron nog even Hattrick checken en een glaasje melk drinken. Vooral dat laatste kon op enige aandacht rekenen van onze kattige huisgenoten.

Geen opmerkingen: