donderdag 13 december 2007

Pay it Forward

Daags na Sinterklaas kreeg ik nog een kadootje. Wat een snoepje van een verassing.

Ik had ervan gelezen op het Blog van Villa Stip. Dus ging ik wat verder zoeken en

kwam erachter dat het heel simpel is. Je maakt voor 3 mensen een kleinigheidje, iets wat een lach op hun gezicht kan brengen. Je moet het wel zelf maken, met liefde dus.

Dat zag ik wel zitten en dus heb ik me bij mama Stip opgegeven. Even later lag er in mijn brievenbus dit fijne pakketje. Een lieve kaart, een zakje met veel knutselfrutsels (heerlijk gewoon) en een superschattig zakdoekenhoudertje in kerstdecor (veeel veel beter dan die vreselijke plastic zakjes die altijd scheuren of niet meer plakken) Dankjewel Mama Stip!

en dan bij deze dus mijn pay it forward (want we willen de kring niet breken)

Als je van mij een kadootje wil kan je me mailen (klik op t pay it forward-plaatje voor t adres) , met je adres en dan stuur ik je een kadootje op.

Het enige wat ik ervoor terug vraag is dat je de lijn niet breekt en dus hetzelfde doet voor 3 mensen om jou heen en die verwend met een kadootje van jezelf.



1 opmerking:

atelierlemlem zei

Ik ben blij dat je het leuk vindt!
Op het internet zijn er wel tutorials van te vinden, dus als je wilt kun je zelf ook wel wat tissuehoudertjes maken..
Ik hoop dat je het door kunt geven, het is erg leuk om zomaar iemand te verwennen!

Groetjes mama lieveheersbeestje vanuit villa stip.