dinsdag 28 augustus 2007

wauw.. 8 al weer..




Nee ik heb geen 8 cavia's, katten of honden gekregen, ook geen 8 seizoenstafel plekjes of spelletjes op de computer maar veel groter nieuws!






Quinten is 8 jaar geworden..



27 augustus was hij jarig.. gisteren dus. Ik heb wel even terug gedacht.. aan de dag, aan de tijd erna.. aan de zwarte periode, aan het eruit krabbelen en aan het geluk wat we nu al weer 4 jaar gevonden hebben..We hebben er hard voor moeten knokken mijn ventje en ik maar als ik naar Quinten kijk, denk ik ja het is goed zo! Man wat ben ik trots op mijn kleine grote man..





8 jaar werd hij en dat hebben we nu al 3 keer gevierd.. en er komen nog minimaal 2 feest momenten.



Eerst in Spanje.. daar vierden we het met opa en oma Spanje. Met taart en kadootjes.. Hij is de hele week vreselijk verwend. Niet alleen met kadootjes maar ook met aandacht. Het is niet erg.. zowel opa en oma als Quinten genieten er vreselijk van en wij als ouders natuurlijk ook :)




Toen het familiefeestje. Dit jaar een heus tuinfeest en veel lieve visite die allemaal naast zichzelf mooie dingen meebrachten.. Quinten vond het heerlijk. Samen met zijn grote vriend Matthijs heeft hij gediaboloot (die had hij in Spanje speciaal met dit doel al gekocht), met Rhesa heeft hij geraced op de playstation (wauw wat een kado, dankjewel lieverd..) en marsmallow's geroosterd en met zijn allen hebben we in de tuin gegeten van de soepen die ik gemaakt had. Het was even werken, maar ze waren heerlijk.. Ook de dadeltaart was een schot in de roos...Die ga ik zeker nog een keer maken, wel nog even rommelen met het deeg, dat was nu wat hard..(ik moet deeg maken zonder koemelk,suiker en eieren) maar het was zeker geslaagd.
De recepten komen nog wel op het blog te staan, ik moet ze nog even weer terug zoeken. Het werd iig pas laat stil in huis.

Maandag was het dus echt feest. We moesten allemaal snel op. De loge werd snel naar de bushalte gebracht en daarna gingen we naar opa en oma.. Zij zouden op Quinten passen.
Dat was niet heel erg, want ze gingen naar de Ikea voor hun kadootje voor Quinten. Hij heeft een heel mooi bureau uitgezocht en van zijn oom en tante kreeg hij daar nog een bureau stoel bij. Straks in het nieuwe huis, heeft hij iig een mooie plek om zijn werk aan te doen.

Wij hadden ondertussen ons eerste raadsgesprek (daar komt nog een blogje over) We troffen elkaar weer onder de grote gele M.. Smiddags hebben we bij opa en oma, nog lekker wat spelletjes gedaan (dat was het kadoo van ons voor Quinten een aantal gezelschapsspelletjes) daarna zijn we naar huis gegaan. Alle 3 waren we erg moe. Om 9 uur was ook al het licht uit.

Nu hebben we nog het tracteren volgende week en het kinderfeestje half september.. kortom we zijn nog even jarig..



Geen opmerkingen: