vrijdag 24 augustus 2007

logeetje

Het ontstond van de week spontaan. Of Twan mocht logeren.


Nu hebben beide heren nog vakantie en kon het bij alle ouders ook dus gistermorgen kwam onze gast met koffertje bij ons aan.


Het was een heel gezellige dag, de heren hebben heel erg leuk met elkaar gespeeld en de hele dag hoorde je gegiebel en geklets.


's Avonds hebben we natuurlijk lekker gegeten en om 9 uur ging de bioscoop beginnen. (ivm de privacy, zet ik geen duidelijke foto's van Twan op het web) De heren op de banken, met hun dekens. We hebben een zeer uitbreide collectie kinder films maar de heren doken de videomand in en kwamen met de 2 oudste video's die erbij zaten. Mijn allereerste banden, nee niet van mijn geboorte hihi, maar van Bugs Bunny en Roadrunner. Beide duurden een uur. Daar zaten ze hoor. Zelf popcorn gemaakt en maar lekker kijken. Om 11 uur, zijn ze richting de bedden gegaan en toen ik ene paar minuten later keek, lagen ze te chatten.. En ja dat is wat anders dan zachtjes kletsen en giebelen wat wij vroeger deden. De moderne jeugd chat via hun Nintendo dssen hihi. Om 12 uur ben ik (met vermelding dat het al 12 uur was hihi) het licht uit gaan doen en toen was het ook heel snel stil.



Stil is het nu nog hoor. De heren slapen nog diep en we horen nog helemaal niets. Volledig uitgeteld..
Gisteren via MSN (ja ook de moeders worden moderner hihi) Twan zijn moeder al ingelicht dat het erg laat zou worden voor ze dus die is voorbereid..

Geen opmerkingen: