zaterdag 7 juli 2007

Op visite en klussen







Gisteren een gezellige avond bij mijn ouders gehad. Mijn vader is binnenkort jarig maar dan zijn wij (en zij hihi) op vakantie. Vandaar dat we het nu vierden met ons allen. Mijn broer en zijn vriendin waren er ook, en wij natuurlijk. We hadden voor het eerst sinds tijden weer een leuk kado voor hem bedacht. We sturen mijn vader en moeder een weekendje naar Parijs samen met de Thalys. Ze zijn nu al vreselijk plannen aan het maken wat ze dan allemaal gaan doen. Want hoe vaak ze ook in Frankrijk komen, Parijs is toch heel andere koek. Iig vonden ze het een gaaf kado.








Voor Quinten hadden we ook wat bedacht en mijn

moeder was er op uit geweest om het voor hem te

halen. Hij wil al heel erg lang een waterbaan van

aquaplay. Het was er nooit van gekomen,

nu hadden ze een soortgelijke baan bij het kruitvat

liggen voor 14 euro dus die heeft oma voor Quinten

gehaald. Hij moest meteen in elkaar. We kunnen

het een geslaagd kado noemen.






En vandaag gaan we klussen, het huis staat op zijn kop. Van Quinten's kamer wordt een heuze strandkamer gemaakt. De kamer is inmiddels leeg en de eerste wanden zijn geverfd. Het gaat heel erg mooi worden.







Geen opmerkingen: