dinsdag 17 juli 2007



De schatten wand!
Quinten's kamer is bijna klaar. Nog 1 latje met knoppen. Helaas moeten we daarvoor naar de Ikea en de dichtst bijzijnde heeft ze dus niet.Dat wordt weer een stukje tuffen dus. We zouden het zo graag afhebben voor de vakantie. Maar het is ook zonder dat laatste latje heel erg gaaf geworden. De kamer straalt rust uit en is een echte grote jongens kamer.

Hij heeft echter 1 nadeel. Omdat Quinten nu in een laag bed slaapt kan hij eruit rollen. Dat gebeurde dus vanacht ook en kwam hij voor de gelegenheid maar bij ons liggen. Daar moeten we het nog maar eens over gaan hebben. hihi.

Op school is alles aan het afronden, ik heb weer vuilniszakken vol kleertjes en knuffels in de schuur liggen die allemaal op een operatie of stevige wasbeurt te wachten. In september mogen ze dan weer naar school. Nog 4 dagen en er is vakantie. Maar ook nog 4 dagen en ik ben klaar met werken. Dan mag ik iets voor mezelf gaan doen. Eerst een vakantie rust in huis brengen en een lekker ritme dan daarna zien we wel weer.

In september begin ik ook met school. Het zijn 5 zaterdagen aan de academie voor ouders. (www.vrijeopvoedkunst.nl) Dit wilde ik al zo lang, en dit jaar hebben we de knoop doorgehakt.
5 zaterdagen per jaar zijn helemaal voor mij. Ik ga leren over de antroposofische kijk op de pedagogiek, over jaarfeesten en ik ga schilderen in het eerste jaar. De opleiding duurt 3 jaar en ik ga het iig onwijs proberen dat ik over 3 jaar alle jaren heb gedaan.

Nog 4!

Geen opmerkingen: