woensdag 30 maart 2011

ik vreemde vogels en een lintje


IMG_6990 Huh? hoe doe jij je kleren uit?

  Img_6993  en de prinses heeft haar lintje voor badje 2

(het hele verhaal staat op mijn weblog achter het wachtwoord.. ik lees het wel, als je dat wilt)

Zat ik gisteren me nog af te vragen hoe ik dat nu moest gaan doen met meer bloggen
(vooral die achter het ww blijft erg achter) enzo.
Lees ik op de site van web-log dat als ze over gaan naar wordpress (verwacht rond mei/juni) dat er dan wat
fijne mogelijkheden bijkomen.
Namelijk dat ik straks per post een wachtwoord erop kan zetten, en dat ik ook mobiel kan bloggen. Kortom beide blogjes
kunnen er dan 1 worden.
Nu alleen nog even geduld hebben tot het web-log over gaat naar wordpress maar dan ben ik weer een blije blogger
Nu dus gewoon nog 2 blogjes :)

Geen opmerkingen: