donderdag 24 februari 2011

ik twee dames die langzaam aan elkaar gaan wennen

IMG_6932

Het is vakantie hier en dus zijn we veel thuis. De kleine puppies vinden het heerlijk om gewoon tot rust te komen
en lekker te spelen met elkaar. Het weer nodigt ook niet echt uit tot uitstapjes.
De oudste is met 2 vrienden afgereisd naar hoe kan het ook anders het zwembad. Hem zie ik pas weer na 4 uur terug.
Het kind wordt echt groot. Straks ga ik weer verder op zolder met opruimen en uitzoeken en schoonmaken.
Zo komen wij onze dagen wel door.
Eens zien of ik het spul vanmiddag aan het koekjes bakken krijg. Daar krijg ik met dit weer echt zin in! Jummie..

1 opmerking:

Karen Visser zei

Hi Celeste, ik heb inmiddels het MP3-tje van dat zwemliedje. Kun je je mailadres sturen? Dan mail ik het je!
Groet
Karen Visser
karenvisserconradi@hotmail.com