zondag 3 augustus 2008

Nope..

Nee hoor ik ben het niet zat geworden..

Het is af. Het is een behoorlijk project geworden, maar ontzettend mooi en gaaf geworden.
Na de vakantie in Spanje zal ik wel wat meer laat zien.
(of het op dit blog is, of op het nieuwe adres wat ik nu aan het opbouwen ben, merken we vanzelf)

De afgelopen week, hebben we een hoop gedaan, ik zal snel wat fotootjes plaatsen.
We zijn vooral druk bezig, met het leeghalen van de zolder, over een week of 4/5 gaat het dak eraf en dan moeten die mannen erbij kunnen. Het helpt wel lekker uitzoeken. Daarna komt ook op zolder een laminaat vloer en dan zal Quinten de zolderkamer betrekken. Hij wil graag op zolder gaan slapen. Dus mama mag al weer een kamer gaan verzinnen voor Quinten.
Dat vind mama helemaal niet erg.
Ze heeft vreselijk leuke dingen al gezien en bedacht. Quinten vind alles best, zolang zijn stenen maar een plekje krijgen.

26 september mogen we trouwens beginnen met de pleegzorg cursus.. We hebben er zin in! Eindelijk weer een stapje vooruit. Maar nu eerst de zolder leegmaken en volgende week, op naar Spanje!!
We verheugen ons er allemaal erg op. De eerste koffer staat al klaar en we stoppen er steeds een beetje in.

Tot morgen! dan zoek ik mijn camera even op, en zal ik de foto's van afgelopen week even ordenen en neerzetten.. bereid je maar voor :)

Geen opmerkingen: