woensdag 30 januari 2008

ik weet het

Maar het is zo druk op het moment..
De lente piept er tussendoor en dus neem ik mijn tijd in de tuin. Verder hebben we veel afspraken buitenshuis en als ik dan eens zit dan wil ik graag even hangen.. maar het hebben van een Blog schept toch verplichtingen. Verplichtingen naar de mensen die hier komen lezen, maar ook verplichtingen naar mezelf. Want ik vind toch dat ik dit verhaal er mooi en compleet op moet zetten. Soms ontbreekt gewoon de inspiratie (dan lossen we dat op met een foto) en soms zoals nu ontbreekt gewoon de tijd. Maar er zitten een paar leuke posts in mijn hoofd en met een beetje geluk komen die er vanzelf een keertje uit..ik hoop deze week.

Voor nu dan toch maar even een foto. Nog van de waterpolowedstrijd. Quinten zit aan de kant en mag zo het water in.. het hele lijf staat gespannen.. hij heeft er zin in!

Geen opmerkingen: